Coneix-me

Sóc l'Anna Amato, una estudiant de primer de batxillerat. He creat aquest blog per a compartir pensaments i opinions sobre temes molt diversos.

Em considero una persona curiosa i amb ganes d'aprendre coses noves constantment. M'agrada treballar en grup però també gaudeixo passant temps sola.

La meva passió són els esports, més concretament el futbol. Porto practicant aquest esport des de ben petita i penso seguir-ho fent durant la resta de la meva vida.
Em definiria com una noia simpàtica, generosa, aplicada i esportista. De cara a un futur, m'agradaria ser directora d'una escola. Vull estudiar un doble grau de magisteri. Domino bastantes llengües: el català, el castellà, l'anglès, el francès i l'italià.

He volgut fer aquest blog per plasmar pensaments i opinions personals sobre temes de l'actualitat. Sóc una persona que em plantejo molt el perquè de les coses, els avantatges i inconvenients de tot i la forma més fàcil per a que tot surti bé. És per aquest motiu que penso que, escriure els meus pensaments, m'ajudarà en un futur a comparar els pensaments que tinc amb 16 anys i els que tindre quan m'ho torni a llegir tot.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Claudia Pina

Un clàssic de rècord