Un clàssic de rècord

El darrer 30 de març a les 18:45 hores, l'equip de futbol femení va jugar per primera vegada al coliseu barcelonista un partit de Champions davant el Real Madrid. L'objectiu de les barcelonines era classificar-se per les semifinals de la competició, on les blaugranes són les actuals campiones.


L'altre repte marcat va ser aconseguir el rècord d'assistència, i així ho van fer.


Tot va començar dimecres setze quan es van posar en venda aquestes entrades. En tres hores ja es van vendre 15.000 unitats. Va ser tot un èxit, complint el rècord d'assistents en un partit femení superant a l'Atlètic de Madrid-Barcelona l'any 2019. 

Finalment van assistir al partit 91.000 espectadors.


Jo, amb el meu equip, vaig tindre la sort d'aconseguir entrades i vaig gaudir d'aquest partit al camp nou amb la millor companyia. La majoria erem del barça i totes anavem amb la samarreta i la cara pintada.


L'ambient que hi havia era indescriptible, una sensació que mai havia experimentat. Les grades del Camp Nou van lluir un mosaic on l'afició mostrava tots els ànims a l'equip. Tot això acompanyat de cançons i crits d'ànims.



Van quedar finalment 5-2 fent així que el Barça es classifiqués per la semifinal. Vaig poder visualitzar i disfrutar d'increibles gols. El primer el va anotar Mapi León però tot seguit va remuntar el Madrid amb gols de Carmona i Zornoza. A la segona part el Barça va marcar quatre gols, que els hi van donar la victòria. Gols de Pina, Aitana Bonmatí, Alèxia i Hansen.



Va ser un dia inoblidable i màgic. Per una part, molt orgullosa s'haver format part d'aquest rècord mundial que fa que el futbol femení agafi forces. Per altra banda, juntament amb les meves companyes, vam tindre la sort de viure moments únics. Ens va agradar tant que el proper 22 d'abril hi repetim anant a veure la semifinal contra el Wolsfburg.





Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Claudia Pina

Coneix-me