"Dos equipos, un solo sueño"

Avui és dissabte 2 d'abril. Han anunciat que faria fred, inclús hi ha alerta de vent i possibilitat de neu a cotes baixes, però per la finestra de l'habitació sembla que llueix el sol. És aviat. No he passat bona nit. M'ha costat dormir d'una tirada. Estic nerviosa. Demà tinc un partit de futbol important, i és llavors quan m'he recordat que sortia la notícia publicada.


És per això que he decidit sortir a comprar el diari de Tarragona i, aprofitant que feia solet, esmorzar fora de casa. He caminat tot passejant per la Rambla Francesc Macià fins a arribar al quiosc de l'Hospital Joan XXIIl i després m'he assegut a esmorzar. Sovint ho faig el cap de setmana acompanyada dels meus pares.
He demanat un Cacaolat i un croissant i no he trigat ni cinc minuts en obrir el diari.


Fa uns dies, el Marc Libiano, periodista col·laborador del Diari de Tarragona, en la secció d'esports, em va obrir per Instagram per si em faria res contestar-li a unes preguntes, ja que volia fer un article sobre el partit de futbol que anàvem a disputar el dia 3 d'abril Morell- Reus. Després de demanar permís als meus pares vaig acceptar i va ser dimecres 30 que em va trucar per fer-me les preguntes, que jo encantada vaig respondre.


Tinc curiositat. Com serà l'article? Dirà alguna cosa de mi? Tot i així m'he pogut resistir. He començat a llegir el diari pel davant, tot sabent que l'apartat d'esports sempre és cap al final.
Primer el tema del projecte de l'intermodal, després el cas Ini pro, on està encausat l'exalcalde de Tarragona, les notícies de Reus, l'adaptació del parc natural dels Ports al canvi climàtic i ja no puc més. Vull arribar a la secció d'esports!

Començo a girar fulls i fulls fins que arribo a la pàgina 38. Quedo sobtada. L'article ocupa tres quarts de pàgina i el títol diu així: Dos equipos, un solo sueño. I en negeta, al marge lateral dret: "Es el partido que llevamos esperando durante mucho tiempo" Anna Amato.


Em comencen a tremolar les cames. No sé si de veure l'article publicat o dels nervis del partit.
Llegeixo amb detall la notícia i presto molta atenció a on diu "Anna Amato, atacante de 16 años del conjunto azulado y segunda màxima goleadora del campeonato por detràs de Irati Lazcano". I penso quina responsabilitat.

No soc molt de llegir el diari en paper, segueixo l'actualitat a través del 3/24 d'Instagram, però he de dir que l'estoneta que he estat gaudint de la lectura del diari i en concret l'article i escrivint aquesta entrada al blog ha estat genial. Potser repetiré.

Corro cap a casa a ensenyar l'article als meus pares.

Comentaris

Entrades populars d'aquest blog

Claudia Pina

Coneix-me

Un clàssic de rècord